DOĞANIN MATEMATİĞİ, MATEMATİĞİN DOĞASIDIR.

Soyut kavramlarla matematiği öğrenmekte zorlanan öğrenciler için; matematiği daha eğlenceli, daha somut, daha basit bir formda öğrenmelerine yardımcı olmak, doğayı anlamlandırmak, doğa olayları ile matematik arasındaki ilişkiyi kavramak, doğada var olan matematik sembol ve terimlerini araştırmak, bulmak ve onları kullanmak üç boyutlu cisim ve şekiller üzerinden matematik kazanımlarını farklı stratejiler kullanarak kazandırmak, bu projenin temel disiplinini oluşturur. Matematiği günlük hayatın içerisinde aramak, günlük yaşamla matematiğin arasındaki var olan bağı kavramak; elde edilen verileri sınıflandırmak, değerlendirmek ve uygulamak bu projenin çıkış noktasıdır.


Bizler Ankara (2) , Kocaeli (2),Denizli(2), Çorum illerinden ve Azerbaycan Ucar'dan (2) bir araya gelen  9 proje ortağı olarak "Doğanın Matematiği, Matemetiğin Doğasıdır" "Nature's Mathematics is the Nature of Mathematics" projemizde, öğrencilerimizin proje hedeflerine yaparak-yaşayarak ulaşabilecekleri öğrenme ortamları oluşturmayı amaçladık.

Projeyi ortak olarak yürüten 3.sınıf Öğretmenimiz Özlem ARABACI ve 3/A sınıfı öğrencileri yürütecektir. Öğretmenimize ve öğrencilerimize başarılar dileriz.

05-04-202205-04-2022



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 1  kişi beğendi